De werkwijze van Rodeq voor Best Dental Buy is als volgt:

  • De praktijk vult een reparatieopdracht zo volledig mogelijk in;
  • De praktijk belt of mailt naar Rodeq om een afhaalopdracht voor een eerstvolgende werkdag aan te vragen. Bij aanvraag per mail bevestigt Rodeq deze mail;
  • De praktijk verpakt de reparatie in de daarvoor bestemde verzendkoffer en de witte envelop. De chauffeur van UPS komt de eerstvolgende werkdag de reparatie ophalen en neemt zelf het verzendetiket mee;
  • Bij ontvangst van de reparatie stuurt Rodeq dezelfde dag per mail een gespecificeerde offerte met de te verwachten kosten (mits hoger dan onderstaande bedragen);
  • Bij akkoord van deze offerte, of als de kosten lager zijn dan onderstaande bedragen, wordt de reparatie binnen 24 uur geretourneerd.

Om onnodige vertraging te voorkomen worden reparaties, waarbij de reparatiekosten lager zijn dan onderstaande bedragen, direct retour gestuurd naar de klant.

  • Hoekstuk rood €350,- excl. btw
  • Hoekstuk blauw/groen €300,- excl. btw
  • Turbine €200,- excl. btw
  • Mocht de reparatie urgent zijn dan kan de reparatie dezelfde dag na aanvragen van de afhaal-opdracht opgehaald worden, de aanvraag moet dan vóór 13.30 gedaan worden.

Rodeq Dental B.V.
Tel:0317-614 057

Mail voor afhaalopdrachten magazijn@rodeq.nl

Mail voor vragen over reparaties werkplaats@rodeq.nl

TERUG